NFT Stadium lanceert nieuwe marktplaats om exclusieve en innovatieve ervaringen voor fans te bieden

Spread the love

Nieuw full-service NFT-platform geeft fans toegang tot spannende nieuwe manieren om dichter bij hun favoriete teams, atleten, gamers, muzikanten en meer te komen. NFT Stadium, een fan-first full-service NFT-ontwikkelingsbureau en marktplaats, heeft vandaag de lancering aangekondigd van zijn nieuwe website en platform, dat is ontworpen om een ​​360-graden fandom te creëren ervaring, met behulp van NFT’s om gepassioneerde fans te verbinden met hun favoriete teams, atleten, gamers, muzikanten, persoonlijkheden en merken. NFT Stadium werkt op strategische en collaboratieve manieren met door fans aangestuurde merken en werkt samen met innovatieve eigenaren van intellectueel eigendom (IP’s) om hun meest loyale gebruikers en klanten te koesteren via NFT-verbeterde ervaringen.

Genesis-collectie

NFT Stadium zal zijn Genesis-collectie op zaterdag 26 februari 2022 laten vallen, wat early adopters de mogelijkheid biedt om NFT’s te verwerven met toekomstig platformhulpprogramma. welke crypto nft kopen is mogelijk online. De Genesis-collectie is een ticket om voordelen te verkrijgen tijdens het gebruik van NFT Stadium en biedt exclusieve beloningen die variëren van toegang op de witte lijst, vroege munt, verlaagde platformkosten en toekomstige persoonlijke evenementen.

Het bedrijf opent zijn whitelist voor deze exclusieve drop op dinsdag 21 februari 2022. Bovendien zal NFT Stadium op dezelfde dag een Twitter Spaces-evenement organiseren om publiek en gebruikers kennis te laten maken met het NFT Stadium-platform.

“Wij geloven dat een NFT meer vertegenwoordigt dan een transactie, maar eerder een relatie”, zegt Catherine Lee, Chief Executive Officer en oprichter van NFT Stadium. “NFT-collectorship is een participatieve ervaring en we werken samen met IP-visionairs die de mogelijkheden zien voor voortdurende betrokkenheid die verder gaat dan een NFT-aankoop.”

NFT Stadium richt zich op unieke wijze op het uitbreiden van de relatie die fans hebben met hun favoriete merken met als primaire doel het aanmoedigen van betrokkenheid. NFT Stadium richt zich op het bieden van waarde voor NFT-houders en biedt toegang tot leuke en boeiende, door fans aangestuurde ervaringen binnen gelijkgestemde gemeenschappen.

 

Engagementstrategieen

Met engagementstrategieën die extra NFT-drops, exclusieve evenementen en andere IP-specifieke voordelen omvatten, biedt NFT Stadium fans een deel van de actie, waardoor hun ervaring en fanloyaliteit worden versterkt. Het is platformonafhankelijk en moedigt deelnemers aan om NFT’s te kopen en verkopen die zijn geslagen in NFT Stadium en andere platforms. Momenteel is NFT Stadium gebaseerd op Ethereum met plannen om Polygon en Solana te integreren.

“Er is een hernieuwde waardering voor de mogelijkheid om met onze passies om te gaan, vooral op gemeenschapsniveau. Ervaringsgerichte NFT’s bieden een manier om de ervaring van fans te vereeuwigen, verbinding en betrokkenheid op een geheel nieuwe manier te stimuleren”, zegt Sam Simmons, consulting Chief Strategy. Officier van NFT Stadion. “Dat is wat NFT Stadium voor gepassioneerde fans van veel merken en IP’s zal brengen – een manier om een ​​relatie te cultiveren en op te bouwen via NFT’s.”

NFT Stadium is van plan om in de loop van 2022 nieuwe partners toe te voegen, om te profiteren van een snelgroeiende marktkans. welke nft in 2022 kopen? NFT Stadium is actief op zoek naar IP-partners in de sport-, gaming-, muziek- en entertainmentsectoren.

Potentiële partners kunnen contact opnemen met NFT Stadium om meer te weten te komen over hoe ze blockchain-technologie kunnen gebruiken om hun meest loyale fans te betrekken, niet alleen door NFT’s te verkopen, maar ook door exclusieve voordelen en beloningen aan te bieden om hun meest gepassioneerde volgers te koesteren. Potentiële partners kunnen meer informatie vinden op www.nftstadium.io.

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *